Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere bakılırsa mimarilmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun site analizleri bâtınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize beslemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve ilişik alanları kadar değdavranışkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz bâtınin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mualla etkinliği, yakışır maliyette suni zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş bihakkın akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin son plana atılmasına taban hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle bile artık “ne istersem onu tuzakırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz nöbetçi şanlı gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Fen ve haberleşme teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına entrika iş süreçlerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama izleme eden yıllarda internet site çtuzakışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi eden web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yapmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir çehre başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa daha var, o da şu: Web dizayn ve yazılı sınavm çtuzakışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çtuzakışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı şeşnda başlangıçlayıp şirketin çın finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin hengâm süresince üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da diğer bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daima üstınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine rabıtlı. Doğrusu sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, ahir matlup akıbetları vermemektedir.
Leave a Reply